یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

...

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ
«سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش...»
اینو توی راند بهداشت، خانم عرب بهم گفت...
کمتر از یک‌سال می‌گذره از اون روز، و من می‌بینم که تمام تلاش‌هام برای پایان‌نامه، داره به بن‌بست می‌خوره. این همه رفت و آمد، استرس، پیگیری، زنگ، برو، بیا، بنویس، بپرس، انجام بده، تهش هیچی... هیچی...
و این در حالیه که من کارامو قبل از خیلیا شروع کردم... ولی اونایی که دقیقه‌ی ۹۰ شروع کردن، الان کارشون بیشتر روی غلطکه...
«سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش...»

خدایا، همچنان اینو می‌گم، که کسیو جز تو ندارم...
خودت کارامو راه بنداز...
  • ۹۹/۰۶/۲۹

نظرات  (۳)

میگن تو هر کاری حکمتیه

انشاءالله زودتر درست بشه

پاسخ:
اوهوم... حداقل پوست‌کلفت‌تر می‌شم... :))
ممنون... ایشالا...
  • سیمیا ‌‌‌‌‌
  • تجربه‌ی شخصی من می‌گه آدم‌هایی که دقیقه‌ی نود شروع به انجام کاری می‌کنند، معمولا در اولویت‌بندی بهتر عمل می‌کنند؛ مسائل ضروری رو از مسائل غیرضروری تفکیک می‌کنند و به اون غیرضروری ها فقط در حدی که فرصتش رو دارند، می‌پردازند.

    من نمی‌دونم شما تا این‌جا چطور عمل کردی؛ ولی خودم هروقت کاری رو زود شروع می‌کنم، خیلی باید تلاش کنم گرفتار کمال‌گرایی و گیردادن به جزئیات کم اهمیت نشم! هر چقدر هم زود شروع کنیم، باید برای مراحل مختلف پروژه ضرب‌الاجل تعیین کنیم. و صدالبته اولویت‌هامون رو هم بشناسیم.

    بیام پایین از منبر! دعا می‌‌کنم نتیجه‌ی زحمت‌هات رو به بهترین شکل بگیری و بعد از این چالش و این فشار، یه نفس راحت از سر رضایت بکشی :)) توکلت به خدا باشه.

    پاسخ:
    هوم... شایدم به قول تو، من توی اولویت‌بندی می‌لنگم... نمی‌دونم...
    البته، هنوزم خیلی دیر نشده... فقط مشکلم اینه که گیر یه استاد بیخیال و زیرِ کار در رو و مزخرف افتادم... گرچه خیلی تحقیق کردم، ولی خب، کسی این نکته رو بهم نگفته بود... :) طوری نیس... دیگه در هر صورت کارِ بهتری از دستم بر نمیومد... من تلاشمو کردم...
    توکل به خدا...
    و مرسی از تو :)
  • گاه نوشته های یک مسافر
  • امیدوارم کارات اکی شه.

    میدونی واقعا خیلی وقتها ربطی به اینکه چقدر تلاش کردی نداره، دست تقدیر یهو یا بهت حال میده یا میزنه تو حالت...

    امیدوارم بهترین ها رقم بخوره ⚘

    پاسخ:
    ممنون... خیلی واسم دعا کن... بعضی اتفاقا واقعاً نامردیه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">