یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۶ ب.ظ

«دنبال یک کشیش می‌گردم که پیشش اعتراف کنم...»
حتی قبل از این که جمله رو کامل بنویسم، از چرتی که گفتم پشیمون شدم. دوست ندارم پیش یه آدم دیگه اعتراف کنم. دوست دارم پیش خدا اعتراف کنم. اما بازم از همین حرف پشیمون شدم. مگه خدا از قبل آگاه نیست؟ چیو اعتراف کنم؟
بذار اسمشو نذارم اعتراف.
شاید درددل بهتر باشه... یا شایدم ابراز معذرت‌خواهی بابت خیلی چیزا...
البته به هر حال، این چیزا دوایی نمی‌شه واسه ما... من هرچقدرم واسه خدا حرف بزنم و نق بزنم و گریه و زاری کنم و تو سر خودم بزنم و ازش x رو بخوام و بهش بگم منو دچار y نکن، اون همچنان ساکت نشسته و هیچی نمی‌گه... حتی نمی‌دونم شنیده یا نه، یا آیا مهمه واسش یا نه، یا اصن منو هنوز دوست داره یا نه، یا آیا دلش می‌خواد هوامو داشته باشه یا نه؟ هیچی... هیچی... سکوت محض...

و منی که توی دلم رخت می‌شورن...

  • ۹۹/۰۵/۰۲

نظرات  (۲)

گاهی وقتا یادم میره باید هرچیزی که میخوام رو از خودش درخواست کنم.

ولی با این حال در سکوتش یه کارایی برام میکنه و وجودش رو بهم‌ یادآور میشه که از خودم خجالت میکشم.

قطعا جواب میده.ولی گاهی وقتا اون جوابی نیست که ما منتظرشیم و میخوایم

پس نمیبینیم.نمیخوایم که ببینیم!

پاسخ:
:) کاش منم بتونم همپین ایمانی رو داشته باشم...

خدا هست:)
ما ادم هستیم. 

سنگ نیستیم که قرار باشه خدا یا اهل بیت یا هر نیروی خارجی دیگه ما رو از زمین بکنن و پرتاب کنن به بالا و دیگه درگیر چیزایی که قبلا بودیم نباشیم. 

ما ادمیم. باید انتخاب کنیم. باید تصمیم بگیریم. باید تغییر بدیم و تغییر کنیم. 

شاید داری به رابطه ات با خدا بد نگاه میکنی.

خدا ننشسته بالا بد ها رو خوب کنه. خوب ها رو عالی تر.

+یه جمله از منبع معتبر هست که خدا خودش گفته اگر بنده هام میدونستن من چقد رچشم انتظار این هستم که بیان پیش من و با من حرف بزنن و چقدر شوق دارم برای اینکه با من حرف بزنن تمام بند بند وجودشون از هم میپاشید :)
 

خدا عاشقت هست.  هر روز صبح چون عاشقت هست بهت فرصت زندگی میده بلکه تو یه ذره به عشقش پاسخ بدی.

پاسخ:
آره...
شاید دارم به رابطه‌م با خدا بد نگاه می‌کنم...
اما به هر حال، به عنوان یه بنده، حق ندارم ازش چیزهایی رو بخوام؟ حق ندارم انتظار پاسخ داشته باشم؟ حق ندارم دوست داشته باشم راهنماییم کنه؟ نمی‌شه که همش ساکت بشینه هیچی نگه... پس ما چی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">