یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

روابط اشتباه

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ب.ظ

طی یکی دو سال گذشته، گاهی کاسه‌ی صبرم به سر اومده و بعضیا رو از زندگیم گذاشتم کنار؛ به طور ناگهانی، و انفجاری و انتحاری.
امروز یکی دوتاشون توی سلف از کنارم رد شدن. سلام سردی کردیم.
آیا ناراحتم؟ آره... از این که اگه این‌طور نمی‌شد چقدر بهتر بود... به هر حال، خاطرات خوبی هم داریم با هم...
آیا پشیمونم؟ نه...
یعنی اولش فکر کردم کار اشتباهی کردم؛ که شاید اگه از کوره در نمی‌رفتم، هنوز دوست بودیم. ولی زود مچ خودمو گرفتم. یادم اومد که قبلنا بارها از دستشون ناراحت شده بودم و تحمل کرده بودم. از کاراشون، رفتاراشون، حرفاشون، اخلاقاشون...
یعنی در نهایت، یه عامل آزاردهنده رو گذاشتم کنار... آره، در نگاه اول به قیمت تنهاتر شدن این کارو کردم، ولی واقعاً تنها شدم؟ قبلش تنها نبودم؟ آیا اگه سکوت می‌کردم، اسمش باج دادن نبود؟
شاید حتی باید به خودم افتخار کنم... نمی‌دونم...
بگذریم... به هر حال، ته دلم، غصه دارم... نگاه سرد ناراحتم می‌کنه...
می‌تونستن واسم دوستای خوبی باشن و منم دوست خوبی واسه اونا... اگر کمی صبر و احترام به دیگران رو چاشنی زندگی‌شون می‌کردن، توی زندگی شخصیم دخالت نمی‌کردن، زود عصبانی نمی‌شدن، و مشکلاتشونو با مذاکره حل می‌کردن...

  • ۹۹/۰۴/۱۹

نظرات  (۲)

فکر کنم بشه که آدم رابطه‌شو یهو قطع نکنه ولی حدودشو عوض کنه. مثلا مدت کم‌تری وقت بگذرونه با طرف و لحن و محتوای صحبتاشو تغییره بده و از صمیمیتش کم کنه و... میشه هم توجیه کرد اگر سوال شد براشون که آره عوض شدم کمی و این طوری حس بهتری دارم  و...

این مدلی خود آدم و احتمالا طرف مقابل کمتر اذیت میشن. (بازم دردناکه هر چند)

منم یه دوستی داشتم که اون‌قدر از بعضی رفتاراش عاصی بودم، یهو قطع کردم رابطه‌مو باهاش، و خب جفتمون اذیت شدیم، مخصوصا اون

و فکر کردم بعدا که اگر خودم یه مقدار رفتارم رو باش تغییر می‌دادم، باعث میشد اونم نتونه به رفتار قبلش به اون صورت ادامه بده.

پاسخ:
اوهوم
از این به بعد باید اول کظم غیظ کنم و بعدشم با این فرمون می‌رم جلو... گرچه خیلی سخته...
حس می‌کنم اون لحظه تصورم این بوده باید با نهایت شدت بکوبونمش تا یک‌بار واسه همیشه آدم شه...
نمی‌دونم...
  • گاه نوشته های یک مسافر
  • کلا به نظر من توی دوستی مثل ازدواج نباید دنبال کیس ۱۰۰ درصد دلخواه باشی. منم دوستایی دارم که با بعضی از اخلاق هاشون  به حد زیادی مخالفم. ولی سعی میکنم بیشتر توجهم به تشابه ها و تفاهم ها باشه. 

    واقعا اگر بخوای دنبال کیس ۱۰۰ درصد که سهل ِ٫  کیس بالای ۷۰-۸۰ باشی میشه گفت یهو دیدی هیچ دوستی نداری....

    هر ادمی برای یه مدل رابطه است. ادمای مختلف رابطه های مختلف. بعضی ها واقعا فقط به درد رابطه ی درسی میخورن. بعضی ها در حد همون دو سه ماه یه بار یه کافی شاپ رفتن. بعضی ها در حد تبریک و تسلیت و عیدت مبارک .

     +با این پست شما ایده ی یه پست جدید که انگاری خیلی وقت بوده دلم می خواسته راجع بهش بگم در من زنده شد :)))

     

    پاسخ:
    باور کنید آدم کم‌طاقتی نیستم... ولی بعضی چیزا خط قرمزمه... مخصوصاً اگر هی مکرراً تکرار بشه، و طرف هم بدونه که این کار اذیتم می‌کنه و بازم تکرارش کنه، دیگه نمی‌تونم تحمل کنم...
    + خداروشکر :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">