یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

شماره ۲۵

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ب.ظ

من، روی مسائل جنسی حساسم. وقتی حرفش می‌شه، گوشم تیز می‌شه.

من، انسانم. انسان، نسبت به چیزی که ازش منع شده، حریص‌تره.

من، از این که خیلِ کثیری از کسایی که کوچیک‌تر از منن رابطه‌ی جنسی رو تجربه کردن و عشق و حال می‌کنن، ناراحتم. بخشیش به خاطر این که خودم تا حالا انجام ندادم، و بخشیش به خاطر این که بی‌قید و بندی رو ظلم به همسران آینده‌شون می‌دونم (که خودمم ممکنه قربانی باشم).

گاهی، حس می‌کنم از همه چی متنفرم. از خودم، از دور و بریام، از مردم، از شهرم، از کشورم.

  • ۹۸/۰۹/۲۲

نظرات  (۱)

رک نوشتنتو دوست دارم

پاسخ:
🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">