یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

حروم؟

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

کتابا واقعاً گرونن...
الان فقط اگه بخوام تست‌های شهریور ۹۸ (ماژور + مینور) رو بخرم، می‌شه حدود ۳۰۰ و خورده ای.
و اگه بخوام تست‌های اسفند ۹۷ رو بخرم (ماژور + مینور) جمعاً می‌شه ۲۰۰ و خورده‌ای.

و اگه بخوام هر چهار کتاب رو کپی بخرم، جمعاً شاید بشه ۲۰۰ تومن، بلکه کمتر. تازه با فنر...
از طرفی، من واقعاً پول ندارم.
از طرف دیگه، دلمم نمی‌خواد حروم‌خور باشم... این کتابا واضحاً زحمت زیادی کشیده شده واسشون.

نمی‌دونم چیکار کنم... من که کپی‌شو سفارش دادم ولی تهِ دلم خیلی حس بدی دارم... ایشالاً بعداً، اگه پولی دستم رسید، کتابا رو اورجینال می‌خرم... هعی...

  • ۹۸/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">