یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

اتلاف عمر

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۳۸ ب.ظ

خیلی دیر فهمیدم که باید با زور با خودم رفتار کنم.
دیگه بسته‌ی اینترنت نخریدم واسه گوشیم.
اینستا رو هم دی‌اکتیو کردم.
کلش رویال هم که از قبل پاک شده بود...
و الان اوضاعم بهتره.
باید توییتر رو هم پاک کنم...

- همچنان تلگرامِ لعنتی رو نمی‌شه پاک کرد...
- همه فکر می‌کنن من خیلی درس‌خونم. یه برنامه‌ای رو گوشیم نصب کردم که نشون می‌ده در شبانه روز چند ساعت صفحه گوشیم روشن بوده. حدس می‌زنین چند ساعت؟ ۸ ساعت! حداقل ۸ ساعت! هر روز هم همینه. روز تعطیل که حتی بیشترم می‌شه. اینو نشون ملت دادم و برق از سرشون پرید :) شمام اگه خواستین نصب کنین: Stay Focused

  • ۹۸/۱۰/۲۸

نظرات  (۳)

سلام عالی بود ممنون از شما

 

ببخشید قصد توهین نداشتم..واژه مناسب تری به ذهنم نرسید

 

پاسخ:
خواهش می‌کنم. طوری نیست.

 

گوشی من قابلیت نصب هیچ برنامه ای رو نداره

https://www.digikala.com/product/dkp-200764/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-me-363-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

 

فقط ادمای عقب مونده درگیرن با گوشی هوشمند( والبته کسایی که هیچ برنامه ای برای گذران عمر ندارن)

تنها روی کامپیوتر عضو تلگرام هستم برای ادمایی که دورن ازم و امکان گفتگو نداریم اونم به شکل محدود که زندگیم و برنامه های شخصیم مختل نشه

هیچ چیز نباید زندگی یک فرد با برنامه رو مختل کنه

هیچ چیز یعنی

زن خوب

بچه خوب

کتاب خوب

دوست خوب

سگ خوب

طبیعت خوب

برنامه لزوما لذت بخش نیست

برنامه صرفا از خود درگیری فرد پیشگیری میکنه

 

 

پاسخ:
مرسی عقب‌مونده هم شدیم😄 ولی جدی درسته حرفتون.
گرچه من کارهای درسیم هم با موبایل زیاده و نمی‌تونم فقط با زنگ و اس‌ام‌اس زندگی کنم. گاهی لازمه آدم در لحظه یه چیزیو چک کنه توی کتاب. یا حتی اپلیکیشن‌های بورسی نیازمن هر روز.
می‌شه واسه موبایل هم برنامه داشت. باید بیشتر رو خودم کار کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">