یک رزیدنت...

در مسیر...

طبقه بندی موضوعی

حجاب

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ب.ظ
من خودم حجاب رو دوست دارم. همین‌طور، اگه بخوام ازدواج کنم، دختر باحجاب رو واقعاً بیشتر می‌پسندم.
اما،
نمی‌فهمم این همه سخت‌گیری حکومت روی حجاب واسه چیه. چرا مثلاً دختری که داور شطرنجه و خارج از کشور عکسای بی‌حجابش منتشر شده، باید بترسه بیاد ایران، در حالی که ملت توی خیابونای تهران به معنای واقعی کلمه بی‌حجابن؟ چرا نمی‌تونیم قبول کنیم که خیلی چیزا دیگه مثل قبل نیست؟ چرا همیشه سعی می‌کنیم پوسته‌ی یه چیزی رو نگه داریم، در حالی که می‌دونیم مغزش تهی شده؟
چرا مردم رو «مجبور» می‌کنیم به یه سری رفتارها؟
مگه زمان شاه، که کاباره بود و مشروب‌فروشی بود و باحجاب و بی‌حجاب آزاد بودن، دین و ایمان مردم از کف برفت؟ مگه همون مردم توی همون شرایط، واسه اسلام انقلاب نکردن؟ مگه مردم توی همون شرایط، تمام قد پشت یه روحانی نایستادن؟ آیا نمی‌شه نتیجه گرفت که حساسیت‌های بی‌مورد، صرفاً مردم رو ریاکارتر و ضداسلام‌تر بار میاره؟


پ.ن: پست‌هام، همه‌ش شده حرفای سیاسی. یه مدت باید استراحت بدم به خودم. چرت‌وپرتای همیشگی رو بنویسم... :)
  • ۹۸/۱۰/۲۶

نظرات  (۴)

سلام
نمیگم نوع برخورد با مساله حجاب تو مملکت کاملا درسته ولی وقتی بازیگران فیلم های تلویزیون و سینما چه خانم و چه آقا میرن خارج از کشور و همه جور عکسی از خودشون منتشر می کنن و باز برمیگردن و بازم فیلم بازی میکنن و کلی حرف های سیاسی هم میزنن ، شما باور میکنی که یک داور شطرنج به خاطر چندتا عکس نتونه برگرده ایران ؟ نباید اینقدر ساده باور باشیم.
پاسخ:
من واقعاً نمی‌دونم پشت پرده چه خبره...
چی بگم...
  • محمد جواد
  • خب حالا از حال و روزتون بنویسید به جای سیاست  :)

    پاسخ:
    :) باشه...
  • محمد جواد
  • منظورم اینه که مردم برای حجاب و اسلام انقلاب کردن و بعد از انقلاب بالعکسش رفتار می‌کنند.

    ضمنا حرف شما صحیحه که با گیر دادن به یک مسئله‌ای باعث میشه مردم از اون مورد دورتر و متنفر بشن.

    پاسخ:
    آهان...
    بله...
  • محمد جواد
  • به هیچ وجه نمی‌تونیم در مورد این سوالات به نتیجه برسیم. اگر اشتباه نکنم مردم رفتار و عملکردهای متناقض زیادی دارند. و چون خودم شغلم طوریه که بیشتر سرو کارم با مردم هست دارم به چشم می‌بینم. که کسی دو دقیقه بعد حرفش کاملا برعکسش رو انجام میده و یا با حرفاش حرف چند دقیقه قبلش رو زیر سوال می بره و مات و مبهوت می‌مونم.

     

    پاسخ:
    یعنی الان نحوه برخورد با حجاب رو می‌پسندید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">